London Puissance

Kollade ni? :)

Ellen Whitakers häst Ladina B. Vad ska man säga, den såg vad jag kommer ihåg likadan ut förra året, dock tror jag den lättade mer i bakdelen nu än förra året? Jag avskyr bockande hästar!
Ska kolla upp lite vad den går för klasser, har bara sett den i puissancehoppningar. Ser kanske lite halvt svår att hantera runt en hel bana.

Michael Whitakers fux såg ut som en sån där gammal arg häst som blivit bortglömd längst inne i stallet och bara snabbt blivit borstad och slängt på grejjerna för att rida. Manen hade ju ett eget liv! Haha!

Cian (uttalas väl Kian inte Sian som kommentator Per sa?) såg ut att rida med de nya stigbyglarna Soft'Up från Freejumpsystem.

Och under lite kritik måste jag sätta kommentatorn! Så ouppmärksam brukar han ändå inte vara? Geir Gulliksen som Robert Whitaker, påstod att Ladina B var Roberts häst och ja, allmänt förvirrad - sent på en fredagkväll i och för sig.

Kommentarer
Postat av: alina

Vet du om man kan se det i efterhand någonstans på internet eller så? =)

2009-12-19 @ 01:35:33
Postat av: Elin Fornbrandt

Haha, ja Ellens häst var sådär lagom crazy... Men hoppa kunde den! Ellen är ju väldigt duktig också.



Haha, ja kommentatorn verkade lagom borta i skallen :P

2009-12-19 @ 11:08:26
URL: http://fornbrandt.webblogg.se/
Postat av: Ina

Haha jag blev livrädd när Ellen kom in på sin häst först men hoppa kunde den ju:)

2009-12-20 @ 19:09:04
URL: http://iinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: