Broddar...

I total brist på inlägg så hittade jag en bild på datorn med lite broddar.
Snart är det ju dock dags för snö- och vinterbroddarna. Huh, snart blir det halt och jäkligt.

Men istället för att tänka så kan man ju alltid tänka lite på sommarens tillhörigheter - gräsbroddar.

Vad har ni för gräsbroddar?

Tidigare hade vi alltid vanliga fyrkantiga gräsbroddar men nu kör vi de som är runda i toppen istället.
De är bra då de inte får fäste på det sättet en fyrkantig får för att enkelt kunna snurra på sig och lossna, vilket kan bli riktigt jobbigt på en tävling när hästen glider undan - skräcksenario för mig.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag en hel massa olika gräsbroddar i olika storlekar och former, får ta och spana in dem lite närmare någon dag. :D

2009-10-06 @ 09:45:38
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: josefin

Jag har lite mer fyrkantiga rätt så långa :)

2009-10-17 @ 10:10:39
URL: http://josefinz.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: