Egen designad?

Haha hoppsan! Det hände visst en olycka i tvätten.
Men det gjorde ingenting! Jag skrattade mycket gott när jag såg det! Helt ärligt så började pikén att tappa allt för mycket av den blåa färgen (som tyvärr verkar vara problemet hos många av Kingslandprodukterna) så det vart en uppiffning av den istället!

Den matchar min andra Kingsland piké som är från vårkollektionen, den med rosa sidenband på insidan av kragen.
Det är ju tur att jag gillar rosa!



Jag fick inte riktigt till färgen på bilden. Bilden till vänster är samma dag jag köpte tröjan förra sommaren, till höger är 'misstaget' som egentligen är mer rosa men det framkom inte på bilden.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tycker att det är dåligt att såpass dyra kläder inte håller färgen.. Men tur att det ändå går att använda :)

2009-10-22 @ 15:50:26
URL: http://hasteriet.blogg.se/
Postat av: Ronda.blogg.se- Mode, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!

Vad jobbigt att det blev så :/ Men ja, egen design kan man lugnt säga! ;)

2009-10-23 @ 12:33:02
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: