Uppdatering...

Det är lite sämre uppdatering här som ni märker, av en förklaring anledning som ni många hängt med på.
Försöker att publicera så ofta jag kan och har en liten stund över!

Skriv gärna om det är några inlägg ni skulle vilja att jag skriver, så ska jag försöka fixa det!

Flera har frågat vad en slogan är.
Slogan är ett sätt att snabbt beskriva en vara, produkt eller företag.
Några exempel:

Marabou - Mmm... Marabou.
McDonalds - I'm lovin' it.
Gevalia - När du får oväntat besök.
Ahlgrens bilar - Sveriges mest köpa bil.
Enköping - Sveriges närmaste stad.
Nokia - Connecting people.

Med reservation att de är lite fel, tog de jag kom på. ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv om eksem, vad du har för erfarenheter och vad du rekommenderar m.m :D<3

2010-04-21 @ 20:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: