Korkhäl, igen

Jag tog ju ur korkhälarna från mina stövlar, men efter att ha haft så ett par veckor kände jag att jag måste köpa ett par nya.

Stod dock och velade mellan 5 mm och 10 mm. 5 mm såg inte alls ut att kunna hjälpa på något sätt egentligen, så jag fegade och köpte ett par 10 mm.





"Höjer upp foten när skon skaver mot ankel och häl. Kork med skumlatex och ett ovanskikt av viskosväv. Självhäftande."

Kan verkligen tipsa om dessa på nya stövlar, så man kommer upp en bit i stöveln när de är nya och kanske lite för långa.

Kommentarer
Postat av: Caroline

svar: finns det något bevis på det att vitlök är farligt för hästar. ?

Är uppväxkt med att man ger vitlök i fodret till hästar.

2010-07-04 @ 19:32:54
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: