Jiiihaaa!

Min dator är smockfull tackvare bilderna från Göteborg, så sitter och för över alla gamla bilder i en extern hårddisk. Kan nämligen inte ladda in alla bilder i datorn från kameran just nu så det är därför det inte kommit några bilder än!

Har även fått tag på en bekants bilder från backstage jag tänkte lägga upp. :)

Bjuder på några kassa mobilbilder.


Jag försökte faktiskt blogga på plats, men det fungerade ju inte alls på Iphonen!



Beslutsångest... Vilken tror ni jag köpte?


En liiiten bit av mässan uppifrån.

Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- Satsningen som juniorrtyttare- Bloggen med allt för dig och din häst!

Jag kan inte heller blogga med min iPhone, det är jätteirriterande! :O Läste nu att man måste skicka det som ett MMS och att det var jättekomplicerat :/

2010-03-02 @ 00:51:32
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: Chris

Jag tror att du köpte det mittersta, Dyón.

2010-03-02 @ 15:44:44
Postat av: Matilda

Haha du köpte väl alla tre? ;)



Btw, när du bloggar med iPhone så måste man "byta redigerare" nere i högra hörnet. Då kan man inte lägga upp bilder men iaf skriva :) Du kanske gjorde det men tänkte om du hade testat på vanliga :)

2010-03-02 @ 17:00:42
URL: http://swars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: