John Whitaker

Visst verkar det som JW produkterna är påväg tillbaka? Efter att ha varit "ute" i några år, förmodligen pga den stora Kingslandhysterin?

Kollade lite på deras sida och hittade lite fint. Ridbyxorna var det många som köpte i Göteborg.


Ska du köpa träns från JW serien, leta då upp de som heter "European" för de är anpassade till våra halvblod vi har här, i Tyskland osv. De vanliga tränsen är mer anpassade efter irländska och engelska hästar. Långa käkremmar, långa sidostycken och korta nosgrimmor...


Den här kan jag tänka mig, fast inte så den sitter som på bilden, utan tajtare. Synd att loggan ser ut att sitta lite väl långt ner.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, oj vad loggan satt långt ner :S Modellen hade kanske hängbröst... ^^



Sv: Hehe, den så kallade GHS-effekten! ^^

2010-03-06 @ 21:38:26
URL: http://equilina.blogg.se/
Postat av: Madeleine Henriksson

sv: okej, jo de är jättefint =)

2010-03-06 @ 22:43:00
URL: http://mmadeleinehenriksson.blogg.se/
Postat av: Madeleine Henriksson

sv: okej, jo de är jättefint =)

2010-03-06 @ 22:43:00
URL: http://mmadeleinehenriksson.blogg.se/
Postat av: Julianna

Jag älskar JW´s läder på mitt träns! Det är ett Super Deluxe Mexican Bridle i färgen burgundy som tyvärr inte finns längre :(

Det följde med gummityglar som jag verkligen hatar, de är tjocka och glider när det blir svettigt om man rider utan handskar. Så jag söker med ljus o lykta efter lädertyglar i burgundy men det känns hopplöst.

Men i övrigt älskar jag tränset :)

Köpte det till mitt svarta sto men hon är dräktig nu så mitt bruna får ha det och färgen passar faktiskt helt ok på henne med :)

2010-03-07 @ 09:34:51
URL: http://novelette.blogg.se/
Postat av: vickan

verkligen. sjukt många som köpt ridbyxorna, dock hade de jag känner dem redan i somras/höstas, en duktig tjej i klubben hade dem och nästa tävling hade ALLA likadana ;) de är ju inte jättedyra heller. jag fick de vita i julklapp men det är inte riktigt min stil med stora märken och sånt så bytte till pikeur cindy istället :)

2010-03-07 @ 13:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: