Leovet Läderskum

"Läderskum ... snabbt och enkelt.
Med det vårdande, krämiga skummet rengörs, smörjs och konserveras läder på ett skyddande sätt. För optimal glans.
"



Har testat Leovet Läderskum några gånger nu.
Man måste skaka flaskan innan man kan börja använda den. Det går åt ganska mycket skum och jag har kommit fram till att om man använder en svamp bör den vara fuktad, annars försvinner allt in i svampen. Det går bra med en trasa också.

Jag tyckte det vart ganska "vattnigt" när jag putsade, men det kan kanske bero på för mycket vatten i svampen.

Vet inte riktigt vad jag tycker om det, ska använda det mer och göra en utvärdering efter det.
En varje-dag produkt, men inget att riktigt rengöra och behandla lädret med tycker jag.

Kommentarer
Postat av: IA

SV: Ja, något sådant kanske har hänt.

2010-03-11 @ 11:14:20
URL: http://missia.blogg.se/
Postat av: annie

nice!! ;)

2010-03-11 @ 12:48:32
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: