Horseman's One Step

Ingen har nog undgått Horseman's One Step!
Jag tycker det är helt suveränt! Brukar använda det efter varje gång jag använt träns som används dagligen.
Dock håller det inte i längden så det är ju bra att rengöra lädret ordentligt med lädertvål och sen behandla det med läderfett en gång i veckan.

Men det är lätthanterat och enkelt att använda - bara en ren svamp, inget vatten behövs! Ger lädret en fin glans. Jag brukar även ha det som sista putsen innan tävlingsstart om jag inte har några läderwipes i närheten.

Tyvärr är det lätt att man tar lite mycket, stick bara försiktigt ner svampen i burken. Jag brukar bara behöva ta medlet en gång, det som hamnar i svampen brukar räcka ganska långt!
Cirka pris 129 kr.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv: Jao, så äre när man bor i Norrbotten :P

Fin blogg :)

2009-10-30 @ 20:58:57
URL: http://rrebeckagranstrm.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är bäst!:)

2009-10-30 @ 21:35:50
URL: http://jennygothlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: