Biljetter till GHS!

Jag har biljetter till hela veckan, alla föreställningar på Göteborg Horse Show.
Idag fick jag fyra biljetter till, men jag har ju redan till de två föreställningarna.
Så jag tänkte att istället för att låta dem ligga hemma så kan jag lotta ut dem till en eller två av er läsare!


Torsdag morgon, föreställning 1
Morgondagens vinnare - Juniorhoppning 130 cm.
Internationell hoppning - 140 cm
Show - Frihetsdressyr
Show - Mounted Games
Clinic - Maria Gretzer och Pether Markne.

Torsdag kväll, föreställning 2
Internationell hoppning - 140 cm
Show - Frihetsdressyr
Internationell hoppning - 150 cm

motivera varför just du ska få biljetterna! Och glöm inte att skriva om du vill ha biljetterna till dagen eller kvällen. Har du en riktigt bra motivering kan man få alla biljetterna och då gå på båda föreställningarna.

Det är två biljetter till varje föreställning så ta med en hästtokig kompis eller vem du vill!

Jag har några krav.
Du ska helst bo i närheten av Göteborg, så om det blir strul så behöver du inte ha fått hela dagen förstörd.
Du ska kunna ta ledigt så du verkligen kan använda biljetterna!
Du ska ha en blogg.
Du ska skriva om din dag på Scandinavium och Göteborg Horse Show och även ta bilder om du har möjlighet!

Dessutom gäller biljetten som entré in till EuroHorse - shopping!

- - - - - - - - - - - - - - - - -
Kom ihåg att fylla i detta noggrannt när du skriver i kommentarfältet, kolla så allt stämmer! Skicka inte under anonymt namn!
Namn
Mailadress
Bloggadress
(Dessa tre räcker det att du fyller i i de små fälten)

Ort / stad (där du bor)
Föreställning 1 eller 2
Vill du gå på båda föreställningarna?
Lovar du att skriva om din dag i din blogg?
Motivering

Svar lämnas i kommentarfältet i detta inlägg, skickas något via mail är man inte med i lottningen!

Kommentarer
Postat av: Warnmark -Vinn strumpor från Equiline -bloggen för dig & din häst

Sv; Jag håller verkligen med dig. Det finns ju en anledning till att man analyserar sitt hö/hösilgae :/

2010-02-10 @ 20:39:47
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Veronica

Svar: Okej, vad bra att det värkar vara blogg.se det är fel på! Började fundera på om det var min dator som det var fel på, eftersom det funkade i skolan. Men idag var det inget krångel alls hemma :P

2010-02-11 @ 00:31:30
URL: http://veronicasroka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: