VINN EN BOXSKYLT

Designa och vinn din egna boxskylt!

Gå in hos Dekorum Text och välj ut den form du vill att boxskylten ska ha och börja designa den.
Färgen på skylten är svart och texten och eventuella krummelurer kan du välja att få i guld, silver eller svart.

Du får helt själv välja ett typsnitt du vill ha, som inte finns på Dekorum Texts hemsida, du kanske har något du tycker jättemycket om på din dator?
Du får helt själv välja storlek och placering av texten samt vad du vill ska stå på skylten.


Det är två skyltar som gäller, två vinnare (deltar man med två bidrag kan man vinna två skyltar).
Alla kan vara med! Använd bara något program på datorn, allt från Paint till Photoshop och designa just din skylt!

Du behöver inte ha en blogg för att delta, alla får vara med!
Tävlingen pågår till och med den söndagen den
4 april 11 april klockan 23.59 och alla tävlingsbidrag skickas till min mail, [email protected] . Bilden du skickar ska vara i .jpg eller .gif format, gärna så stor som möjligt.

För att ha större chans att vinna lägg in bilden ovan i din blogg, bilddagbok eller liknande.


TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

Kommentarer
Postat av: Freddi

SV; tack så jättemycket! :D

2010-03-25 @ 15:06:00
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Nu har jag skickat in mina bidrag :D

2010-04-06 @ 13:40:10
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: Karoline

Nu har jag skickat in mina bidrag + lagt upp bilden i min blogg.

2010-04-08 @ 19:33:45
URL: http://karolineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: