Använd borste

Fick tipset i en annan blogg om att använda skoborste efter att ha putsat stövlarna med skokräm, för det är då man får upp lystern och stövlarna blir glansiga. Nylonstrumpa är ett knep också, men borste är mer något för mig.


Den lilla borsten är till för att smörja på skokrämen på stövlarna/skorna och den stora är för att borsta upp glansheten.


Här ser ni skillnaden mellan vad som är borstat och inte borstat. En väldig skillnad!


Min skoborste kommer ifrån Nilson Shoes, men de går att få tag på överallt. Min kostade 50 kr.
Rekommenderas verkligen!

Kommentarer
Postat av: sarah

Hehe jag har alltid smort mina stövlar så. Eller rättaresagt mammas man som brukar smörja dem då jag hatar skokräm som gör att det blir svart överallt ;)

2010-05-07 @ 08:58:43
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vad använder du för skoputs ?

2010-05-07 @ 17:55:42
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: