SEG dag 1

Första dagen på Stockholm Equestrian Games. Det var en ganska seg dag. ^^

Trevliga tävlingar, kollade nästan bara på de nationella tävlingarna som gick på gräsbanan, inte mycket på de som gick på sandbanan, där gick det regionala 110 och 120 tror jag det var.

Mässan var lite större än vad jag trodde att den skulle vara. Alex Boots, Strömsbergsgård (säljer Horseware på Stockholm- och Göteborg Horse Show) och Hästgallerian är även där. Hästgallerian (har?) ska läggas ner så de säljer ut sina produkter.

Hittade lite intressanta saker jag kanske ska köpa under helgen. :)

Dagens pryl - Den röda kavajen. Kändes som alla red med den. Den jag såg mest var Equilines softshell kavaj som Jens Fredricson och Pontus Westergren red med.

Det var lite lerigt sen gårdagens regn. Det ska regna i helgen, det lär bli en enda stor lervälling, speciellt galoppbanan. Det brukar bli så på Ryttarstadion.


Kommentarer
Postat av: Chris

Hästgallerian har lagts ner pga. ägaren som går i pension i september och hon ville inte driva affären längre än till sommaren pga. att hon då skulle haft ytterligare en kollektion som hin hade behövt ta in och sedan bli av med.

2010-08-05 @ 21:17:47
Postat av: Anonym

Tänkte bara höra om du vet om man kan köpa inträdesbiljett där på plats, eller om det är något man måste fixa innan?

2010-08-05 @ 22:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: