SEG dag 3

Denna dagen kan sammanfattas som blöt!

Kommer dit och det är mulet och uppehåll, superväder speciellt för de som fotar.

Dagen var blöt, lerig (mina skor var leriga på insidan, gissa hur mina fötter såg ut!), galna hästar från Högvakten (samma hästar som sprang bröllopskortegen) där en flög av. Stora monitorn la av hela tiden och sladdar brann (ja, jag såg det själv!) och så regn och åter regn.

Shoppade en sak idag.
Vågade mig inte i närheten av den montern jag inte gått in i, ska nog strunta i den helt och hållet...

Vilken bra träning jag måste fått efter att ha kutat upp för Stureplans tre rulltrappor från tunnelbanan bara för att hinna med bussen varje morgon. ^^

TACK Agria för att ni delade ut dessa otroligt snygga tält till alla som ville ha. :)




Lös häst, än en gång...

Kommentarer
Postat av: Karro

ush vad hemskt :( haha satkärring !

Du har hjälpt mig förut men jag undrar var man kan köpa en Eskadron-tävlingsmapp, gärna affär i stockholm/upplands väsby/täby hållet fast internet går väl bra oxå (;

2010-08-07 @ 19:45:14
URL: http://stockholmsponnyn.blogg.se/
Postat av: Lina

låter inte som ett toppenväder för de som tävlade heller

2010-08-07 @ 21:46:06
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: