Panik!

Numer avskyr jag denna vinter!
Hela dagen har jag hållt koll på tågtrafiken. Först var allt mot Göteborg inställt till och med 12:00, sen till 22:00. Känns inte så lovande att mitt tåg går i morgon så jag står nu bokad på flyg av någon anledning (jag är enormt flygrädd så den biljetten lär inte bli använd!).

Tävlingen är avslutad och biljetterna är skickade!

Om ni uppmärksammar sämre uppdatering så beror det på att jag är påväg till Göteborg men så fort allt är i ordning så blir det bloggande på plats från Göteborg Horse Show!

Kommentarer
Postat av: Louise

Flygrädsla är inget kul, jag ser hysteriska männsikor dagligen på jobbet. Det finns inte så mycket vi kan göra, mer än att säga att piloten vill oxå hem till fru och barn och han har inte någon dödslängtan. Vi har rigorösa kontroller av flygplanen. Hoppas det löser sig !

2010-02-22 @ 22:02:47
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: