Läsarfrågor/svar

Har fått ganska många kommentarer från anonyma personer, alla som sitter på internet nu för tiden äger minst en mailadress, skriv med den så får ni enkelt svar på era frågor!

Trivselfläckar
Bara jag som tycker att det ser hemskt ut på benet på den hästen? Övertränad eller vad!? Ush:S
Svar: Bilden är fotad efter att hästen har ridits i ungefär en timme, det är normalt att blodkärlen blir synliga där huden är tunnare.

Stämmer det?
Svar: Som det står så "sägs det...", jag påstår inte att det är sant, tycker bara det låter lite gulligt.

Känslig men stark
Låter väldigt intressant, har samma problem med min häst så det här vore nog värt att prova.. ska man ta samma storlek som ¨man brukar ha eller?
Svar: Japp, samma storlek.

Snabbputsning
Hur gör man? Sprutar på och torkar?
Svar: Japp, svårare än så är det inte.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Haha, jag som tycker att synliga blodådror är jättesnyggt (;

2010-06-08 @ 23:28:23
URL: http://teaaftereight.blogg.se/
Postat av: Rebecka

men vilken knas ang blodådrorna. Santos ser ut sådär utan att ha ansträngt sig när det är varmt ute.

2010-06-09 @ 16:51:57
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: