Boiselle kalender

En sak jag alltid köper under Stockholm International Horse Show är en kalender från Boiselle.

Boiselle har kalendrar i varierande storlekar, den jag köper är i A3 format.
Man kan välja vilken gren man vill ha, eller ras med mera.

Det är två bilder varje månad så man kan alltid välja vilken man tycker är finast.
Underbara bilder som en tysk fotograf tar.


Jag köper alltid hoppkalendern, "Springen" som betyder hoppning på tyska.

2011 års kalendrar går att beskåda på Boiselles hemsida nu. Klicka på den du är nyfiken på så kommer ett bildspel med bilderna som finns i kalendern.

Lite snabb Googling hittar jag att Mias RS är deras grossist i Sverige, så dessa kalendrar går att beställa i en ridsportbutik som säljer produkter från Mias!

Kommentarer
Postat av: Chris

Kommer helt klart att fortsätta att köpa dressyrkalendern som jag har som tradition tillsammans med stallboken.

2010-09-04 @ 09:14:29
Postat av: Maria

Kan du inte skriva ett inlägg om träns vilka märken har bra kvalite och är snygga jämföra pris mm.

2010-09-04 @ 11:49:12
Postat av: Nora Sandberg

jättefin blogg du har!

2010-09-04 @ 13:25:46
URL: http://www.trixifire.wordpress.com
Postat av: Anna

Du skulle inte kunna visa vad som finns inuti och hur upplägget är? Är det som en dagbok också eller bara överseende på månaden?

Tack för en fantastisk blogg! :)

2010-09-18 @ 14:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: