Det sista...

Jag tar inte åt mig något av de negativa kommentarer som kommer.

En person försöker få mig att skärpa mig för att behålla mina läsare och kallar mig pucko.
Jag skriver inte för läsare och detta kommer inte göra att jag får färre läsare, ta det lugnt.
Snarare verkar detta vara intressant att följa, för jag hade besöksrekord igår.
Den som sa det han vá det.

"oj vilken otrevlig ton du har!
dedär förlorar du besökare på!
bort med den tonen om du ska få besökare!!
"

"VILKEN TON DU HAR... SKÄRP DIG! pucko"

Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag följer dig oavsett! :) Alla får väl tycka olika om saker och ting. Jag tycker de är intressant det du skriver om.

2010-09-06 @ 09:56:12
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Hahaha, en del är bara underhållande... :P Man skulle gärna vilja veta hur h*n tänkte! ;-)

2010-09-06 @ 10:28:45
URL: http://equilina.se
Postat av: Liza

Herregud vad folk håller på. Bra att du inte tar åt dig, vi är många som älskar din blogg!

2010-09-06 @ 11:19:47
Postat av: Rebecka

Men varför läser de om de bara ska gnälla. Förstår mig verkligen inte på vissa.

Anomnyma är de oxå, givetvis. Så fegt att inte våga stå för sina åsikter.

2010-09-06 @ 11:48:57
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/
Postat av: Cissi

Så fruktansvärt onödigt, sluta läsa den då. Jag tänker då fortsätta. Punkt.

2010-09-06 @ 12:23:02
URL: http://ceciliaeldborn.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Dom är bara avis för att dom inte kan...=) Jag tycker din sida är super..Jag är inne varje dag, har lärt mig massa nyttigt bla sånt som man lärt in sig fel på...=/ Jag rekommenderar din sida till alla som jag känner...

2010-09-06 @ 13:51:43
Postat av: Lina

Hahahahah förlåt men dina läsare är ju efterblivna. Ja förutom jag då.

2010-09-06 @ 18:02:06
Postat av: Carro

haha jag bara älskar när du skriver ut alla hysteriskt roliga kommentarer du får, vad får folk allt ifrån och hur orkar dom hålla på? känns som att det är lättare att låta bli att läsa din blogg igen än att skriva jobbiga kommentarer ;) men man ska väl aldrig upphära att förvånas. jag tycker iallafall att din blogg är den bästa just nu!

2010-09-06 @ 18:05:14
URL: http://camiro.blogg.se/
Postat av: Linn :)

Håller helt klart med föregående kommenterare, din blogg är bäst och de som tycker att du suger bör då hålla sig borta, hallå liksom :)

2010-09-12 @ 23:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: